ONZE WERKWIJZE
Ondersteuning op maat voor de medezeggenschap1. INTAKEGESPREK
In een intakegesprek (bij grote spoed telefonisch) inventariseren we de werkzaamheden en het aantal uren. Vervolgens stellen we het competentieprofiel van de kandidaat vast.
2. WERVING
Naar aanleiding van het intakegesprek stellen wij een (geanonimiseerde) wervingstekst op die we publiceren op onze website en de verschillende Social Media kanalen. Daarnaast maken we een factsheet voor de kandidaten met alle relevante informatie over de opdracht.
3. KANDIDATEN
Binnen 3-5 werkdagen dragen wij kandidaten voor die voldoen aan het profiel. U ontvangt van circa 3-5 kandidaten een cv met bijbehorende motivatie of sollicitatiebrief. Wij dragen alleen kandidaten voor met wie wij een intake gesprek hebben gevoerd en van wie wij geverifieerd hebben dat de cv’s en referenties kloppen.
4. ASSESSMENT
Indien gewenst kunnen wij de kandidaten een assessment laten uitvoeren. Wij maken hiervoor gebruik van LINK. LINK is een praktisch instrument dat gedrags- en communicatievoorkeuren objectief in kaart brengt.
5. GESPREKKEN
U maakt een selectie van de kandidaten met wie u een kennismaking/sollicitatiegesprek wilt voeren. Wij adviseren u om minimaal 2 gesprekken te voeren. Wij kunnen de afspraken voor u maken en bevestigen.
6. MATCH
Na een succesvolle ‘match’ volgt een overeenkomst en start de ambtelijk secretaris op een met u afgesproken datum.