Training: De ambtelijk secretaris gaat digitaal

Vrijdag 19 februari 2016 | 9.00 -12.30 uur

training as_digitaal2

Inzicht in de digitale mogelijkheden van samenwerken anno nu en de gevolgen voor de samenwerking binnen het team en voor jouw rol als ambtelijk secretaris.

Omschrijving

De digitale wereld is een feit en als ambtelijk secretaris krijgen we hier steeds meer mee te maken. Of de ondersteuning van de medezeggenschap op afstand is, in de cloud of op server, juist wel of niet gelijktijdig … onze werkpatronen veranderen.

In deze workshop gaan we in op prangende vragen als:

  • Wat heeft digitalisering van de samenwerken voor invloed op mijn zichtbaarheid, positionering en betrokkenheid als ambtelijk secretaris?
  • Welke rol speelt de ‘cloud’?

Maar ook praktische vraagstukken als:

  • Met welke tools kunnen we intern digitaal samenwerken en met welke tools werken we met externe partijen samen?
  • De do’s en don’ts van moderne communicatie, zoals een OR WhatsApp groep
  • Hoe werken we samen in één document

  • Je krijgt inzicht in de digitale mogelijkheden van samenwerken anno nu
  • Je krijgt inzicht in de gevolgen voor de samenwerking binnen het team en voor jouw rol als ondersteuner
  • Je krijgt praktische tips & tricks voor online samenwerken in plaats van vergaderen en e-mailen

Michel-avatar-smallMichel Lahaye is trainer bij AVK Innovatie > Training Michel is een echte didacticus met bedrijfskundige ICT affiniteiten. Michel heeft uiteenlopende ICT implementatietrajecten helpen ontwikkelen en uitvoeren in zowel binnen- als buitenland. Michel zit het doceren in het bloed en kan met enthousiasme en gedrevenheid materie op uiteenlopende doelgroepen overbrengen. Michels sterkste competenties zijn organisatiesensitiviteit, klantgerichtheid, flexibiliteit en zijn passie voor het vak. Daarnaast toont Michel zich een kritisch denker en heeft hij jarenlange ervaring de de medezeggenschap. Als lid en als ondersteuner.

 

Logo-AVK-2015

Voor ambtelijk secretarissen die in ieder geval ervaring hebben met het organisatorisch en secretarieel ondersteunen van een ondernemingraad of andere medezeggenschapsorganen.
Deelnemers kunnen tot drie maanden na de trainingsdag kosteloos terecht met vragen bij de email helpdesk of bij de trainer.
Tijdens de workshop zit je niet achter een PC. Het staat je echter vrij om uw eigen laptop of tablet mee te nemen.
De kosten voor deze training bedragen € 275,00. Dit bedrag is exclusief b.t.w. en inclusief materiaal handouts en nazorg. Sta je ingeschreven bij MZ-ondersteuning of OR-ondersteuning? Dan ontvang je een korting van €50,00 voor deze workshop.
 

 

Training ambtelijk secretaris


Kaart wordt geladen...

Datum/Tijd
Datum - 19 feb, 2016
09:00 - 12:30

Locatie
Meeting Plaza Utrecht

Categorieën

Dit evenement direct in uw agenda zetten:
Ical
Google Agenda