Vrijdag 19 februari 2016 | 9.00 -12.30 uur
Inzicht in de digitale mogelijkheden van samenwerken anno nu en de gevolgen voor de samenwerking binnen het team en voor jouw rol als ambtelijk secretaris.
Omschrijving
De digitale wereld is een feit en als ambtelijk secretaris krijgen we hier steeds meer mee te maken. Of de ondersteuning van de medezeggenschap op afstand is, in de cloud of op server, juist wel of niet gelijktijdig … onze werkpatronen veranderen.
In deze workshop gaan we in op prangende vragen als:
- Wat heeft digitalisering van de samenwerken voor invloed op mijn zichtbaarheid, positionering en betrokkenheid als ambtelijk secretaris?
- Welke rol speelt de ‘cloud’?
Maar ook praktische vraagstukken als:
- Met welke tools kunnen we intern digitaal samenwerken en met welke tools werken we met externe partijen samen?
- De do’s en don’ts van moderne communicatie, zoals een OR WhatsApp groep
- Hoe werken we samen in één document
Kaart wordt geladen...
Datum/Tijd
Datum - 19 feb, 2016
09:00 - 12:30
Locatie
Meeting Plaza Utrecht
Categorieën
Dit evenement direct in uw agenda zetten:
Ical
Google Agenda